Telefon

Informacje o usłudze telefonii stacjonarnej


Usługa telefonii stacjonarnej realizowana przez firmę STELLA ZIT Sp. z o.o. to idealne rozwiązanie dla każdego. Dzięki niej połączenia telefoniczne są tanie jak nigdy dotąd. Korzystając z naszej oferty telefonicznej nie muszą już Państwo oszczędzać na długości rozmów ani wprowadzać ograniczeń na połączenia.

Telefonia STELLAtel oferuje cztery przejrzyste i proste plany taryfowe dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Oferujemy atrakcyjne stawki za połączenia lokalne, międzymiastowe i międzynarodowe.


Plany taryfowe

  • STELLAtel3 - jest przeznaczona dla osób nieczęsto korzystających z telefonu. Zaletą tego pakietu jest niski abonament.
  • STELLAtel6 - została dedykowana osobom, które chcą płacić niskie rachunki za przeprowadzone rozmowy oraz mieć tani abonament.
  • STELLAtel9 - to propozycja dla Klientów lubiących długo rozmawiać przez telefon przy założeniu niskich opłat za połączenia.
  • STELLAtel12 - to oferta dla osób bardzo często korzystających z telefonu. Pakiet ten cechuje najniższy koszt połączeń telefonicznych.

W ramach świadczenia Usługi Telefonicznej Abonent otrzymuje:

  • Publiczny numer telefonu
  • Skrócony biling
  • Prezentacja numeru dzwoniącego
  • Brak opłaty za rozpoczęcie połączenia
  • Naliczanie sekundowe

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe dostępne w telefonii STELLAtel:

  • Przenoszenie wywołań w przypadku nieobecności Abonenta
  • Przenoszenie wywołań w przypadku zajętości Abonenta
  • Bezwarunkowe przenoszenie wywołań
  • Blokada wywołań przychodzących
  • Blokada prezentacji numeru
  • Prezentacja numeru Abonenta wywołującego
  • Dynamiczny dyskryminator
  • Zmiana hasła Abonenta
  • Budzenie jednokrotne
  • Odzewnik
  • Test dzwonka
  • Poczta głosowa

Usługi dodatkowe dostępne w telefonii STELLAtel - instrukcja

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych


Cennik usług telefonicznych


Cennik obowiązuje od dnia 10.11.2024 r.

Plan taryfowy Pakiet darmowych minut do sieci stacjonarnych w Polsce Opłata w PLN z VAT
StellaTEL3 60 minut 18,45 zł
StellaTEL6 120 minut 33,21 zł
StellaTEL9 180 minut 47,97 zł
StellaTEL12 240 minut 62,73 zł

Taryfa StellaTEL3 StellaTEL6 StellaTEL9 StellaTEL12
Opłata za 1 minutę połączenia w PLN bez VAT (23%)
Wewnętrzna (w sieci StellaTEL) 0,04 zł 0,03 zł 0,02 zł 0,01 zł
Lokalna (15) 0,10 zł 0,09 zł 0,08 zł 0,07 zł
Międzystrefowa 0,28 zł 0,24 zł 0,20 zł 0,16 zł
Komórki 0,29 zł 0,29 zł 0,29 zł 0,29 zł
Połączenia zagraniczne w cenniku połączeń międzynarodowych.
Połączenia na numery z dodatkowym świadczeniem (podlegające szczególnym warunkom cenowym)
w cenniku połączeń specjalnych.

Cennik połączeń międzynarodowych w sieci STELLAtel

Opłata jednorazowa Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
czas nieokreślony
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
12 miesięcy
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
24 miesiące
Aktywacja usługi 73,80 zł 36,90 zł 1,23 zł

Instalacja i podłączenie do sieci Opłata w PLN z VAT
Podłączenie do sieci 30 zł
Montaż instalacji - budynki wielorodzinne 90 zł
Montaż instalacji - budynki jednorodzinne wg indywidualnej wyceny
Montaż instalacji - firmy, instytucje, odbiorcy publiczni wg indywidualnej wyceny

Pozostałe usługi i opłaty jednorazowe Opłata w PLN z VAT
Zawieszenie świadczenia usługi na wniosek abonenta 15 zł / miesiąc
Szczegółowy wydruk połączeń do 3 stron 3 zł
Szczegółowy wydruk połączeń powyżej 3 stron 0,10 zł / stronę
Wybór numeru z dostępnej puli 10 zł
Zmiana numeru na życzenie abonenta 30 zł
Nieterminowy zwrot modemu 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień zwłoki
Uszkodzenie modemu wg kosztów naprawy
Inne usługi serwisowe wg indywidualnej wyceny (min. 50 zł/godz.)

Minuty w abonamencie można wykorzystać na połączenia na numery stacjonarne w Polsce.
Minuty niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy.
W przypadku umów na czas określony Usługi świadczone są na warunkach promocyjnych. Wskazany wyżej czas trwania umowy odpowiada minimalnemu okresowi obowiązywania umowy wymaganemu do skorzystania z warunków promocyjnych.

Wskaźniki jakości dla usługi telefonii:
  • czas realizacji połączenia: 5 sekund,
  • prawdopodobieństwo wystąpienia nieudanego połączenia lub opóźnienia w wywołaniu połączenia: poniżej 1%
Metoda pomiaru wskaźników jakości: statystyczna; Wskaźniki jakości wspólne dla wszystkich Usług:
  • czas oczekiwania na przyłączenie do sieci telekomunikacyjnej (wyrażany w dniach, włącznie z dniami wolnymi od pracy): 21 dni,
  • czas oczekiwania na połączenie z personelem (wyrażany w sekundach, osobno dla dni roboczych i wolnych od pracy): 30 sekund dla dni roboczych, 60 sekund dla dni wolnych od pracy
  • czas usunięcia awarii (od zgłoszenia przez Abonenta braku możliwości korzystania z usług do przywrócenia możliwości korzystania z usług wyrażony w godzinach): w dniach roboczych 48 godzin,
  • wskaźnik reklamacji poprawności faktur: 0,1%.


Reklama

Komunikaty

Partnerzy