Telefon
Informacje o usłudze telefonii stacjonarnej
Usługa telefonii stacjonarnej realizowana przez firmę STELLA ZIT Sp. z o.o. to idealne rozwiązanie dla każdego. Dzięki niej połączenia telefoniczne są tanie jak nigdy dotąd. Korzystając z naszej oferty telefonicznej nie muszą już Państwo oszczędzać na długości rozmów ani wprowadzać ograniczeń na połączenia.
Telefonia STELLAtel oferuje cztery przejrzyste i proste plany taryfowe dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Oferujemy atrakcyjne stawki za połączenia lokalne, międzymiastowe i międzynarodowe.
Plany taryfowe
- STELLAtel3 - jest przeznaczona dla osób nieczęsto korzystających z telefonu. Zaletą tego pakietu jest niski abonament.
- STELLAtel6 - została dedykowana osobom, które chcą płacić niskie rachunki za przeprowadzone rozmowy oraz mieć tani abonament.
- STELLAtel9 - to propozycja dla Klientów lubiących długo rozmawiać przez telefon przy założeniu niskich opłat za połączenia.
- STELLAtel12 - to oferta dla osób bardzo często korzystających z telefonu. Pakiet ten cechuje najniższy koszt połączeń telefonicznych.
W ramach świadczenia Usługi Telefonicznej Abonent otrzymuje:
- Publiczny numer telefonu
- Skrócony biling
- Prezentacja numeru dzwoniącego
- Brak opłaty za rozpoczęcie połączenia
- Naliczanie sekundowe
Usługi dodatkowe
Usługi dodatkowe dostępne w telefonii STELLAtel:
- Przenoszenie wywołań w przypadku nieobecności Abonenta
- Przenoszenie wywołań w przypadku zajętości Abonenta
- Bezwarunkowe przenoszenie wywołań
- Blokada wywołań przychodzących
- Blokada prezentacji numeru
- Prezentacja numeru Abonenta wywołującego
- Dynamiczny dyskryminator
- Zmiana hasła Abonenta
- Budzenie jednokrotne
- Odzewnik
- Test dzwonka
- Poczta głosowa
Usługi dodatkowe dostępne w telefonii STELLAtel - instrukcja
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych
Cennik usług telefonicznych
Cennik obowiązuje od dnia 10.11.2024 r.
Plan taryfowy | Pakiet darmowych minut do sieci stacjonarnych w Polsce | Opłata w PLN z VAT |
---|---|---|
StellaTEL3 | 60 minut | 18,45 zł |
StellaTEL6 | 120 minut | 33,21 zł |
StellaTEL9 | 180 minut | 47,97 zł |
StellaTEL12 | 240 minut | 62,73 zł |
Taryfa | StellaTEL3 | StellaTEL6 | StellaTEL9 | StellaTEL12 |
---|---|---|---|---|
Opłata za 1 minutę połączenia w PLN bez VAT (23%) | ||||
Wewnętrzna (w sieci StellaTEL) | 0,04 zł | 0,03 zł | 0,02 zł | 0,01 zł |
Lokalna (15) | 0,10 zł | 0,09 zł | 0,08 zł | 0,07 zł |
Międzystrefowa | 0,28 zł | 0,24 zł | 0,20 zł | 0,16 zł |
Komórki | 0,29 zł | 0,29 zł | 0,29 zł | 0,29 zł |
Połączenia zagraniczne w cenniku połączeń międzynarodowych. | ||||
Połączenia na numery z dodatkowym świadczeniem (podlegające szczególnym warunkom cenowym)
w cenniku połączeń specjalnych. |
||||
Cennik połączeń międzynarodowych w sieci STELLAtel
Opłata jednorazowa | Opłata w PLN z VAT przy umowie na czas nieokreślony |
Opłata w PLN z VAT przy umowie na 12 miesięcy |
Opłata w PLN z VAT przy umowie na 24 miesiące |
---|---|---|---|
Aktywacja usługi | 73,80 zł | 36,90 zł | 1,23 zł |
Instalacja i podłączenie do sieci | Opłata w PLN z VAT |
---|---|
Podłączenie do sieci | 30 zł |
Montaż instalacji - budynki wielorodzinne | 90 zł |
Montaż instalacji - budynki jednorodzinne | wg indywidualnej wyceny |
Montaż instalacji - firmy, instytucje, odbiorcy publiczni | wg indywidualnej wyceny |
Pozostałe usługi i opłaty jednorazowe | Opłata w PLN z VAT |
---|---|
Zawieszenie świadczenia usługi na wniosek abonenta | 15 zł / miesiąc |
Szczegółowy wydruk połączeń do 3 stron | 3 zł |
Szczegółowy wydruk połączeń powyżej 3 stron | 0,10 zł / stronę |
Wybór numeru z dostępnej puli | 10 zł |
Zmiana numeru na życzenie abonenta | 30 zł |
Nieterminowy zwrot modemu | 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień zwłoki |
Uszkodzenie modemu | wg kosztów naprawy |
Inne usługi serwisowe | wg indywidualnej wyceny (min. 50 zł/godz.) |
Minuty w abonamencie można wykorzystać na połączenia na numery stacjonarne w Polsce.
Minuty niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy.
W przypadku umów na czas określony Usługi świadczone są na warunkach promocyjnych. Wskazany wyżej czas
trwania umowy odpowiada minimalnemu okresowi obowiązywania umowy wymaganemu do skorzystania
z warunków promocyjnych.
- czas realizacji połączenia: 5 sekund,
- prawdopodobieństwo wystąpienia nieudanego połączenia lub opóźnienia w wywołaniu połączenia: poniżej 1%
- czas oczekiwania na przyłączenie do sieci telekomunikacyjnej (wyrażany w dniach, włącznie z dniami wolnymi od pracy): 21 dni,
- czas oczekiwania na połączenie z personelem (wyrażany w sekundach, osobno dla dni roboczych i wolnych od pracy): 30 sekund dla dni roboczych, 60 sekund dla dni wolnych od pracy
- czas usunięcia awarii (od zgłoszenia przez Abonenta braku możliwości korzystania z usług do przywrócenia możliwości korzystania z usług wyrażony w godzinach): w dniach roboczych 48 godzin,
- wskaźnik reklamacji poprawności faktur: 0,1%.